ПОЛОЖЕННЯ
про Раду комунального закладу
«Дошкільний навчальний заклад №60 Вінницької міської ради»
1.Загальні положення
1. Рада закладу створена згідно з Законом України «Про дошкільну освіту» , згідно статті 36 , статті 20 , Закону України «Про освіту» статті 28.
2. Положення про раду закладу вивчає її функції у державно-громадській системі управління закладом дошкільної освіти.
3. Рада є добровільним органом громадського самоврядування, створеним на основі єдності інтересів батьків щодо реалізації прав та обов’язків своїх дітей під час їх організації їх життєдіяльності у закладі
4. У своїй діяльності члени Ради керуються Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про об’єднання громадян», Конвенцією ООН «Про права дитини», Положенням про дошкільний навчальний заклад, статутом дошкільного навчального закладу, цим положенням, іншими нормативно-правовими актами в галузі освіти та міжнародним законодавством з прав дитини.
5. Рішення про заснування Ради закладу та кількість членів ради приймається на загальних зборах колективу та батьків закладу.
6. Легалізація (офіційне визнання) Ради закладу є обов’язковою і здійснюється шляхом видання відповідного наказу по закладу після письмового повідомлення керівництва закладу (надання протоколу загальних зборах колективу та батьків) про їх заснування.
7. Припинення діяльності Ради закладу може бути проведено шляхом реорганізації або ліквідації (саморозпуску, примусового розпуску).
2. Мета, завдання, основні принципи діяльності Ради закладу
2.1. Метою діяльності Ради є:
Захист законних інтересів дітей в органах громадського самоврядування закладу, у відповідних державних, судових органах, забезпечення постійного та систематичного взаємозв’язку батьків і педагогічного колективу закладу, а також надання допомоги батькам та педагогічному колективу щодо реалізації завдань дошкільної освіти.
Сприяння демократизації і гуманізації освітнього процесу.
Об’єднання зусиль педагогічного колективу, батьків, громадськості щодо розвитку закладу та удосконалення освітнього процесу.
Формування позитивного іміджу та демократичного стилю управління закладом дошкільної освіти.
Розширення колегіальних форм управління закладом дошкільної освіти.
Підвищення ролі громадськості у вирішенні питань, пов’язаних з організацією освітнього процесу.
2.2. Основним завданням діяльності Ради закладу є сприяння створенню умов для:
– збереження та зміцнення здоров’я дітей;
– формування основ соціальної адаптації та життєвої компетентності дітей;
– виховання у дітей елементів природо доцільного світогляду, розвитку пози-тивного емоційно-ціннісного ставлення до довкілля;
– утвердження емоційно-ціннісного ставлення до практичної та духовної діяльності людини;
– розвитку потреби в реалізації творчих здібностей дітей;
– всебічного зміцнення зв’язків між родинами, закладом і громадськістю з метою встановлення єдності їх виховного впливу на дітей;
– залучення батьківської громадськості до організації дозвілля та оздоровлення дітей;
– організації роботи з поширення психолого-педагогічних і правових знань серед батьків, підвищення їх відповідальності за розвиток і виховання дітей, обмін позитивним досвідом родинного виховання;
– вирішення питань розвитку матеріально-технічної бази закладу та його благоустрою;
– сприяння соціально-правовому захисту учасників освітнього процесу;
– формування та розвитку особистості дитини та ії громадської позиції;
– виховання у дітей шанобливого ставлення до державних святинь, української мови і культури, історії і культури народів, які проживають в Україні;
– формування загальнолюдської культури і моралі, культури міжетнічних відносин;
– здобуття дітьми обов’язкової дошкільної освіти, розвитку їх природних здібностей та підтримки обдарованої молоді;
2.3.Основними принципами діяльності Ради закладу є:
– законність,
– гласність,
– колегіальність,
– толерантність,
– виборність,
– організаційна самостійність у межах повноважень, визначених цим Положенням та законодавством;
– підзвітність і відповідальність перед загальними зборами батьків і колективу закладу.
3. Порядок створення Ради закладу
3.1. Рада закладу формується з батьків за рекомендацією комітетів груп закладу та з працівників закладу за рекомендацією колективу.
3.2. До Ради закладу обираються пропорційно представники від колективу та батьків. Кількісний склад Ради закладу, строк його повноважень визначаються загальними зборами колективу та батьків. Із складу комітету обирається голова та секретар.
3.3. У випадку, коли член ради закладу достроково складає свої повноваження, вибори нового члена відбуваються на батьківських зборах.
3.4. На чергових виборах склад ради оновлюється не менше ніж на третину.
3.5. Рада закладу у разі необхідності може скликати загальні збори батьків та колективу закладу. Правомірний склад зборів становить не менше як дві третини від загальної кількості дітей у закладі.
4. Організація діяльності Ради закладу
4.1. Рада закладу планує свою роботу на підставі плану роботи закладу, рішень зборів батьків, рекомендацій завідувача, вихователів, громадськості. План роботи має вільну форму і затверджується головою Ради закладу.
Плани роботи комісій, створених при раді закладу, є складовими плану роботи ради закладу.
4.2. При недосягненні згоди між завідувачем і більшістю членів Ради закладу питання вирішуються департаментом освіти.
4.3. Рада закладу звітує про свою роботу перед загальними зборами колективу та батьків дітей, які відвідують заклад один раз на рік – в день виборів нового складу Ради закладу. На вимогу більшості батьків можуть проводитися позачергові звіти Ради закладу.
4.4. Секретар ради веде протоколи засідань і зборів, що зберігаються у справах закладу дошкільної освіти і передаються за актом новому складу відповідної ради . Строк зберігання протоколів – 3 роки.
4.5. Керівництво і працівники закладу не несуть відповідальності за стан оформлення протоколів.
4.6. Кількість засідань визначається їх доцільністю, але має бути не меншою чотирьох разів на навчальний рік.
4.7. Засідання Ради можуть скликатися ії головою або з ініціативи завідувача, а також членами ради.
4.8. Рада закладу у разі необхідності може скликати збори батьків закладу. Правомочний склад зборів становить не менше як дві третини від загальної кількості дітей у закладі.
4.9. У разі неможливості проведення загальних зборів батьків закладу, питання, що потребують розгляду загальними зборами, можуть виноситися на обговорення зборів батьків груп, яких стосується ці питання в режимі онлайн. У такому випадку рішення приймається з урахуванням рішень зборів батьків груп на засадах простої більшості голосів.
4.10. Рішення зборів батьків доводиться до відома батьків, керівництва закладу, а за необхідності і відповідного органу управління освіти у 10-денний термін.
4.11. Рішення Ради приймається простою більшістю голосів за наявності на засіданні не менше двох третин її членів.
4.12. У разі рівної кількості голосів вирішальним є голос голови Ради.
4.13. Рішення Ради, що не суперечать чинному законодавству та Статуту закладу, доводяться в 7 — денний термін до відома педагогічного колективу, батьків або осіб які їх замінюють, та громадськості.
4.14. У разі незгоди адміністрації закладу з рішенням Ради створюється узгоджувальна комісія , яка розглядає спірне питання.
До складу комісії входять представники органів громадського самоврядування, адміністрації, профспілкового комітету закладу.
4.15. Рада може створювати постійні або тимчасові комісії з окремих напрямів роботи, для вирішення поточних питань. Чисельність комісій та зміст їх роботи визначається радою та затверджується головою.
4.16. Члени Ради мають право виносити на розгляд усі питання, що стосуються діяльності закладу дошкільної освіти, пов’язаної з організацією освітнього процесу, проведенням оздоровчих та культурно-масових заходів.
5. Права та обов’язки Ради закладу
5.1. Рада закладу має право:
– брати участь в обстеженні житлово-побутових умов вихованців, які пере-бувають у несприятливих соціально-економічних умовах;
– встановлювати зв’язки з місцевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, громадськими організаціями, підприємствами, навчальними та науковими установами щодо надання фінансової та матеріально-технічної допомоги закладу, захисту здоров’я і життя вихованців, організації підвозу та харчування вихованців, благоустрою та з питань забезпечення санітарно-гігієнічних умов у закладі;
– сприяти залученню додаткових джерел фінансування закладу: кошти батьків або осіб, які їх замінюють, добровільні пожертвування і цільові внески фізичних і юридичних осіб, інших коштів, не заборонених чинним законодавством України;
– вносити на розгляд керівництва (педагогічної ради) закладу пропозиції щодо зміни типу закладу, його статусу, вдосконалення умов організації життєдіяльності дітей, організаційно-господарських питань, які мають бути розглянуті керівництвом закладу в місячний термін і результати розгляду доведені до відома батьків;
– звертатися до завідувача, педагогів, педагогічної ради закладу щодо роз’яснення стану і перспектив роботи закладу та з окремих питань, що турбують батьків;
– за необхідності заслуховувати звіти комітетів і надавати допомогу щодо поліпшення їх роботи;
– скликати позачергові загальні збори батьків(конференції);
– надавати пропозиції завідувачу закладу щодо виділення з благодійного фонду матеріальної допомоги вихованцям закладу та стимулювання діяльності педагогічних працівників закладу;
– сприяти покращенню харчування вихованців закладу;
– сприяти дотриманню санітарно-гігієнічних та матеріально-технічних умов функціонування закладу;
– брати участь у прийнятті рішень стосовно організації оздоровлення вихованців закладу;
– сприяти організації інноваційної та експериментальної діяльності закладу.
5.2. Рада закладу зобов’язана:
– виконувати план роботи, затверджений головою Ради закладу ;
– вести протоколи засідань зборів батьків, що зберігаються в справах закладу та передаються за актом новообраної ради;
– надавати інформацію про свою діяльність за проханням завідуючого закладу або відповідного органу управління освітою;
– у разі потреби організовувати чергування батьків під час культурно-масових заходів у закладі з метою збереження життя і здоров’я його вихованців;
– звітувати перед загальними зборами батьків (конференціями).
5.3. Голова Ради закладу може бути членом педагогічної ради закладу. Він може брати участь у засіданнях педагогічної ради закладу під час розгляду питань, віднесених до компетенції комітету, з правом дорадчого голосу.
6. Прикінцеві положення
6.1. Рада закладу може виконувати й інші функції, передбачені статутом закладу.
6.2. Заклад може вносити зміни в Положення про Раду закладу у випадку зміни специфіки своєї діяльності та статутних документів, визначених у статті 13 Закону України «Про об’єднання громадян».
Рада закладу КЗ «ДНЗ № 60 ВМР»
1.Голова ради закладу: Цвігун І.О. –група № 2
Секретар: Нідзельська З.І. практичний психолог
Члени ради закладу: Козловська О.Ф. – завідувач
Плащевська І.С. – вихователь-методист
Годзь Л.А. – заступник завідувача з господарства
Антонюк І.В. – вихователь, голова ПК
Синюченко Т.І. – медична сестра старша
Назарчук Н.П. –вчитель-дефектолог
Коцюба О.В. – група № 1
Наумець Н.І. – група № 3
Дудар О.В. –група № 4
Бібікова С.В. –група № 5
Стальченко А.М. –група № 6
Климко І.М. – група № 7
Юнаш М.А. – група № 8
Деревянко Л.С. –група № 9
Шинкальова В.В. – група №10
Лоза Ю. А. –група № 11
Тарасюк Г.Ю. –група № 12
Мельник О.В. –група № 14
Дошкільний навчальний заклад №60, 2019 | Всі права захищено Design & Developed by Buy Wordpress Templates